Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
podpora prodeje. loyalty programsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
(Ludmila Lacinová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qm1jt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
(Denisa Pešková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8d28/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje v letecké dopravě pomocí věrnostních programů
(Petra Marková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nx5kd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a analýza věrnostních programů u společnosti DM a Teta
(Květa Pamánková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x72bl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
(Zuzana Zemanová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hm59u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje na Internetu se zaměřením na věrnostní programy
(Iva Pelikánová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35461 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
(Tomáš Bojanovský)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qo13n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
(Jaroslava Nová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o4e6j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace podpory prodeje u vybraného mobilního operátora ČR
(Veronika Volfová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oyq5c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
(Martina Skočdopolová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kqj0f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma