Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
podpory/ keywordsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Bariery a zdroje podpory pro začínající supervizory při zavádění supervize do zařízení sociálních služeb
(Martina Turečková)2011, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kzaw9/ | Pedagogika / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Analýza veřejné podpory sportu v Jihomoravském kraji
(Dagmar Kostrhůnová)2007, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/posj5/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma
Využití médií k podpoře prodeje - tištěná, elektronická
(Alena Rynešová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gf0vp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpory v nezaměstnanosti a jejich funkce v době ekonomické recese
(Nikola Minarčíková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tztvb/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Postupy a nástroje pro individuální plánování podpory s klienty s těžkým postižením v centru denních služeb
(Klára Sodomková)2011, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dd2mc/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Supervize jako forma podpory pěstounských rodin
(Ester Fišerová)2013, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uzkh2/ | Pedagogika / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Zhodnotenie využívania podpory predaja ako nástroja komunikačnej politiky vo vybranom peňažnom ústave
(Lukáš Košírer)2013, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ugzyy/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti - na příkladu firmy VITANA
(Lucie Vlachová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aqrn6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
(Petra Fejfarová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n3lfu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma