Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
podstata znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podstata rozhodování a nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L’Oréal
(Adrianna Růžičková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti57p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Proces budování značky Apple, Inc. a faktory, které ho ovlivňují
(Klára Valentková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e12ci/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dizajn komunikácie novej značky bytových doplnkov
(Jana Vrabcová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50511 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Zlepšení propagace značky Michaela Skuhrava
(Federica Skuhravá)2017, Bakalářská práce, Fakulta textilní / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//lr8wdg// | Textil / Textilní marketing | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu
(Daniela Stehlíčková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qgxkx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Repositioning značky jachtařské společnosti Navigatour
(Šárka Morávková)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//9bl6tx// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Vplyv CSR na image značky
(Veronika Mičáková)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23424 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Oceňování značky jako nehmotného majetku firmy
(Zuzana Šťastná)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14153 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky SAM 73 u cílových skupin
(Jitka Talácková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26692 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky Wrapstock na latinskoamerickém trhu
(Michaela Krčková)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//g3occ4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma