Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
podstata marketinguKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podstata event marketingu a jeho využití v marketingové komunikaci
(Miroslav Dykas)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x5xmc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití obsahového marketingu v marketingu sportovních služeb
(Jiří Nečas)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ekl1a6// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Podstata virálního marketingu a způsob využití při komunikační kampani
(Michal Kvapil)2015, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//062lc3// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání zeleného marketingu generacemi X, Y a Z
(Dominika Václavíková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/y7457/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Efektivita online marketingu malé firmy
(Mikuláš Hrubý)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ncqxf/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Principy a význam marketingu
(Aleksandr Patchenskii)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p0n7n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
(Anne-Marie Volfová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/fv2s0/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Vnímání marketingu na sociálních sítích z pohledu zákazníka
(Jakub Novotný)2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB13280 | Informační management / | Práce na příbuzné téma
Entry point consumers a jejich vnímání marketingu společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o.
(Vít Hrubeš)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86019 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
(Natálie Horňáková)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/h2c1z/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma