Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
podstata znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podstata rozhodování a nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L’Oréal
(Adrianna Růžičková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti57p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Proces budování značky Apple, Inc. a faktory, které ho ovlivňují
(Klára Valentková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e12ci/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dizajn komunikácie novej značky bytových doplnkov
(Jana Vrabcová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50511 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
(Adriana Polívková)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ti5vtk// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Zlepšení propagace značky Michaela Skuhrava
(Federica Skuhravá)2017, Bakalářská práce, Fakulta textilní / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//lr8wdg// | Textil / Textilní marketing | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu
(Daniela Stehlíčková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qgxkx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Evropské značky kvality a původu pohledem spotřebitele
(Tereza Jarošová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//phxhxp// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Vplyv CSR na image značky
(Veronika Mičáková)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23424 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Repositioning značky jachtařské společnosti Navigatour
(Šárka Morávková)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//9bl6tx// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Vytváření udržitelné hodnoty regionální značky
(Lucie Vokáčová)2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q7jbk3// | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma