Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
political brandKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
(Lukáš Pazourek)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rml1r/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
(Jiří Šimon)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fq73u/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Brand management v teorii politického marketingu
(Ondřej Pavelek)2009, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q5gsb/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Euro-attitudes in the Czech Republic - A new way to measure distance between political parties in relation to the EU
(Dániel Péter)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kenyh/ | Politologie / European Politics (angl.) | Práce na příbuzné téma
Možnosti využití brandingového přístupu v politologii a jeho aplikace v českém prostředí
(Michal Žižlavský)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cx9ot/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Vnímání českých politických stran v závislosti na jejich značce a programu
(Jan Pacas)2012, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y684f/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Interní a externí image politické značky - případová studie TOP 09
(Tomáš Svoboda)2013, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m3qeo/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Síla značky v hodnocení politiky
(Monika Bělašková)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ke6xz/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
(Lukáš Havlík)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpzlc/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza značky České pirátské strany a jejího lídra Ivana Bartoše
(Eliška Dokulilová)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xvuzn/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma