Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
political marketing instrumentsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
(Petra Šantorová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fltt7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využitelnost nástrojů politického marketingu v komunálních volbách
(Miroslava Kohoutová)2008, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zcsnd/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika | Práce na příbuzné téma
Využití marketingové komunikace v marketingu politických stran
(Marek Tomčík)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xaznb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Moderní nástroje internetového marketingu
(Kateřina Bimková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bp85q/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Vybrané nástroje politického marketingu
(Jana Pečmanová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28917 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Permanentní kampaň jako efektivní nástroj politického marketingu?
(Martin Ivánek)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/plfwp/ | Mezinárodní teritoriální studia / Politologie | Práce na příbuzné téma