Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
politicka kampanKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Volebná kampaň Pavla Freša na post predsedu Bratislavského Vyššieho územného celku v roku 2009
(Marcela Králiková)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/riso0/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Politická kultura v ČR se zaměřením na negativní kampaň
(Petra KOUDELKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//7dxdb8// | Politologie / Politologie (dvouoborové) - Společenské vědy (dvouoborové) | Práce na příbuzné téma
Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
(Andrea Volaříková)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vg6zw/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor kampaně vybraných politických stran
(Veronika Vobrubová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a5gpr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Předvolební kampaň a sociální média - srovnání České republiky a Slovenské republiky po roce 2013 - případová studie Facebooku
(Matěj HLAVÁČEK)2017, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//ckdny6// | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Politická komunikace v politickém systému ČR - negativní kampaň
(Adam JELÍNEK)2011, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//lvhozp// | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
(Šarlota DAŇHELOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//2b54zi// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
(Nikola Jurzycová)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/iasus/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
(Matěj Kůrečka)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s1kje/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Marketingové strategie v politických kampaních
(Michal Koutský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ol5u2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma