Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

politicka znacka

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
Analýza vnímání osobnosti značky Strana svobodných občanů očima straníků a sympatizantů
 (Leoš Horák)

2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/wtv4h/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
 (Lukáš Havlík)

2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/bpzlc/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Oceňování značky politické instituce
 (Jan Ságl)

2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/26487 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Síla značky v hodnocení politiky
 (Monika Bělašková)

2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ke6xz/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Základní atributy značek ČSSD a ODS 2002-2013 ve volebních kampaních
 (Miloš Gregor)

2016, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/io7qy/ | Politologie (čtyřleté) / Politologie | Práce na příbuzné téma

Politický marketing a politické strany. Je prodej politiků totéž co prodej zboží?
 (Martin Bátorek)

2012, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc

http://theses.cz/id//xvtifu// | Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru | Práce na příbuzné téma

Politický marketing a politické strany. Je prodej politiků totéž co prodej zboží?
 (Martin Bátorek)

2012, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc

http://theses.cz/id//cqp7bb// | Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru | Práce na příbuzné téma

Politický marketing a politické strany. Je prodej politiků totéž co prodej zboží?
 (Martin Bátorek)

2011, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc

http://theses.cz/id//dyv0p7// | Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru | Práce na příbuzné téma

Brand management v teorii politického marketingu
 (Ondřej Pavelek)

2009, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/q5gsb/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)