Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

politicka kampan

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
Volebná kampaň Pavla Freša na post predsedu Bratislavského Vyššieho územného celku v roku 2009
 (Marcela Králiková)

2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/riso0/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Politická kultura v ČR se zaměřením na negativní kampaň
 (Petra KOUDELKOVÁ)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//7dxdb8// | Politologie / Politologie (dvouoborové) - Společenské vědy (dvouoborové) | Práce na příbuzné téma

Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
 (Andrea Volaříková)

2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vg6zw/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor kampaně vybraných politických stran
 (Veronika Vobrubová)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/a5gpr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Politická komunikace v politickém systému ČR - negativní kampaň
 (Adam JELÍNEK)

2011, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//lvhozp// | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
 (Šarlota DAŇHELOVÁ)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//2b54zi// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma

Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
 (Nikola Jurzycová)

2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/iasus/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
 (Matěj Kůrečka)

2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/s1kje/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Marketingové strategie v politických kampaních
 (Michal Koutský)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ol5u2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)