Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
pop komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
POP komunikace v obchodě ČR
(Michaela Sojáková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bvu4l/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace festivalu Pop Messe
(Vít Dynka)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//t22823// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Zvyšování povědomí o značce u koncového zákazníka pomocí POP materiálů a Press Relations v řetězci DIY
(Petra Špačková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xvvqp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt pop-up obchodu módní značky)
(Tatyana Grimberg)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fku4d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace korejské popové skupiny
(Natalie Langová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152808 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace vybrané značky se zaměřením na POP materiály
(Patricie Vlková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//euw7lg// | Magisterské programy (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Efektivita in-store komunikace na českém trhu
(Lucie Nikodémová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ragwj/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
(Andrea Barrett)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aa256/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produktový design jako nástroj in-store komunikace
(Jiří Němec)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xbqplf// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
In-store komunikace ve vybrané prodejně
(Jitka PALIVCOVÁ)2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//fcyi0l// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma