Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
portfolio znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L´Oréal
(Tereza Petránková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34171 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Pozice značky Seat v rámci portfolia skupiny Volkswagen na evropském trhu osobních automobilů
(Michaela Kubátová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44386 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingové aktivity prodejce při rozšíření portfolia firemních značek
(Barbora Ladrová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j6hr6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Privátní značky používané v retailu
(Jan Jungwirth)2023, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/jxr1h/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Analýza značky Lancome a její vnímání zákazníky
(Hana Cardová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79602 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
(Miloš Šolc)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88443 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
(Klára Hašová)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//jfj59b// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
(Kateřina Harcubová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83059 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie značky Maybelline New York
(Martina Grauerová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72446 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Strategické řízení značky
(Tomáš Beníšek)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//zafi3r// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma