Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
positioning znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Positioning značky Carla
(Vanda Kotíková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21044 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Jednotný positioning značky Pilsner Urguell v exportních zemích
(Lenka Burianová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/25573 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Škoda Auto Brand Positioning in Strategic Markets
(Anna Voronina)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/65619 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Vznik a vývoj evropských automobilových koncernů s důrazem na positioning jejich značek a strategie expanze
(Richard Schneider)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/30399 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Positioning značky Champagne Taittinger na českém trhu a její vývoj
(David Leiss)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13087 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
(Ondřej Heimerle)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5x3l9g// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
(Barbora Klánová)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//bfi83r// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Budování značky
(Sabina Roubičková)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//9ws1vw// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě
(Žaneta Senftová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/icyj2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
(Anna Bilychenko)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ngp6np// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma