Theses on the same topic (having an identical keyword):
poslani znackyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketingová komunikace značky Dr. Witt - návrhy doporučení pro růst tržního podílu
(Silvie Vaňková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92118 | Management / | Theses on a related topic
Vnitřní image značky Country Life
(Zuzana Jančová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//r3adi3// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
(Kristýna HOLAROVÁ)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//4i1ljn// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Theses on a related topic
Budování značky v digitálním prostředí
(Aneta Plecová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uxubae// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
(Nikola Szabó)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fsdkr/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Postavení produktů značky Klasa na českém trhu, jejich poslání a perspektiva
(Timotej Krišto)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11031/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Theses on a related topic
Analýza budování značky
(Lucie Šmídová)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x0xtz/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Theses on a related topic
Komunikace kosmetické značky Lush
(Tereza Strouhalová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//19kw7q// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Strategické budování a řízení značky
(Radek Mikulka)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//14ad39// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Vstup nové značky na český trh
(Tereza Vodáková)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9qj3rk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic