Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

postmodern marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
 (Tomáš Ulrich)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//q1149d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
 (Kristýna Doubková)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//q8cpvw// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
 (Jakub Šetek)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//gequel// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
 (Alexandra Vavrušková)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//3u2w6m// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Formování životního stylu v pozdně moderní společnosti a proměny hodnotových orientací aktérů ve vztahu k marketingovým strategiím firem
 (Petr Illík)

2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/dw1r9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
 (Alena Hojdová)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/vmq01/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma