Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
postmoderni marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Formování životního stylu v pozdně moderní společnosti a proměny hodnotových orientací aktérů ve vztahu k marketingovým strategiím firem.
(Lukáš Černý)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yt3s6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Problematika životního stylu v postmoderní společnosti ve vztahu k hodnotovým orientacím české populace a marketingovým strategiím firem
(Magdalena Štanclová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bmk47/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kampaň Baracka Obamy - Trendy politického marketingu
(Martina Laresová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15000 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní a evropská studia - diplomacie | Práce na příbuzné téma