Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

postmoderni reklama

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
 (Jakub Šetek)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//gequel// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
 (Tomáš Ulrich)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//q1149d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
 (Alexandra Vavrušková)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//3u2w6m// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
 (Kristýna Doubková)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//q8cpvw// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Koncept postmoderní osobnosti z hlediska sociologie a psychologie ve vazbě k současnému marketingu
 (Tina Kučková)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//bdwsps// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Estetické aspekty reklamy
 (Kateřina Hamáková)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/cpam8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Estetická funkce outdoorové reklamy
 (Kamil KÝR)

2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//1ow5sp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti
 (Magdalena JANOUTOVÁ)

2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//55x0z3// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Fenomén módy v postmoderní filosofii podle Lyotarda a Lipovetského
 (Gabriela Smýkalová)

2012, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

http://theses.cz/id//50ufli// | Filozofie / Filozofie humanitních věd | Práce na příbuzné téma

Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
 (Alena Hojdová)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/vmq01/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma