Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
postmoderni reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
(Jakub Šetek)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//gequel// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
(Tomáš Ulrich)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//q1149d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
(Alexandra Vavrušková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//3u2w6m// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
(Kristýna Doubková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//q8cpvw// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Koncept postmoderní osobnosti z hlediska sociologie a psychologie ve vazbě k současnému marketingu
(Tina Kučková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//bdwsps// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Estetické aspekty reklamy
(Kateřina Hamáková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cpam8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Estetická funkce outdoorové reklamy
(Kamil KÝR)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1ow5sp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti
(Magdalena JANOUTOVÁ)2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//55x0z3// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Fenomén módy v postmoderní filosofii podle Lyotarda a Lipovetského
(Gabriela Smýkalová)2012, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//50ufli// | Filozofie / Filozofie humanitních věd | Práce na příbuzné téma
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
(Alena Hojdová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vmq01/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma