Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
postoj ke znacceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing prostřednictvím Instagram influencerů: vliv počtu sledujících a divergence produktu na postoj ke značce
(Maryia Bashkardzina)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87662 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv závisti, sociální přítomnosti a sebediskrepance na postoj ke značce ve sféře influencer marketingu
(Egor Simanenkov)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92637 | Management / | Práce na příbuzné téma
Strategie pro změnu postojů zákazníků ke zvolené značce
(Otakar Holubec)2024, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/aloju/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Postoj českých zákazníků ke značce Opel
(Pavlína Dobrovolná)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//w4dpht// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Mezigenerační srovnání spotřebitelských postojů ke značce na trhu kosmetiky
(Adéla Novická)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152823 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů zákazníků ke značce na trhu zdravé výživy
(Lucie Hellebrandová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146642 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů spotřebitele ke značce maloobchodního řetězce
(David Surovec)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149341 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů spotřebitelů ke značce na trhu ciderů
(Veronika Kurtinová)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152819 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů spotřebitelů ke kosmetickým produktům netestovaným na zvířatech
(Kateřina Kolková)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/147003 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata
(Shakira Khan)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l08252// | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma