Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
potencial productKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Community based product – metodika tvorby produktu, specifika, case study
(Anna Tichá)2021, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/v75cz/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Sportovní marketing, Potenciál sportovního produktu
(Marek TESAŘ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//a39lze// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Direct N1-monosubstitutions of piperazine and applications of their product in syntheses
(Dana Herová)2015, Disertační práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ho8ey/ | Chemie (čtyřleté) / Organická chemie | Práce na příbuzné téma
Product placement ve videoherním průmyslu
(Tomáš Řezníček)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//hput51// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
(Mariia Kadesnikova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93003 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Winding Tree's business and blockchain solution, and UX design of their Travel Industry product
(Daniel Korous)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84477 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Product placement v českém filmu
(Ivo BOUDNÝ)2013, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nk0b6i// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Cultural tourism and cultural market in Bosnia and Herzegovina ? Promotion strategy of the national product
(Tanja MIĆIĆ)2012, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3zrk1g// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Cultural tourism and cultural market in Bosnia and Herzegovina ? Promotion strategy of the national product
(Tanja MIĆIĆ)2012, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3zrk1g// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Product distribution from a chosen plant to customers
(Michaela Spálenková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14310 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma