Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
potreby a prani zakaznikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Nhu Quynh Nguyenová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ydutd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
(Alžběta Matějková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghyfq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Radek Chvosta)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w9mzl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza a optimalizace komunikační strategie a nabídky vzdělávání GaSOŠ Plasy
(Zuzana Košařová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oqfaq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace jejich potřeb, přání a očekávání
(Kateřina Šefčíková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/muomf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu.
(Helena Ulrychová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bdmux/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vyhodnocení kvality a vymezení rozdílů poskytovaných služeb cestovní kanceláře a cestovní agentury
(Michaela Sýkorová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139880 | Ekonomika a management / Účetnictví a daně | Práce na příbuzné téma
Tvorba a redakce textů PR - podkladů pro vystupování kosmetické firmy v médiích s využitím osobní empirie manažera PR a vzdělávání značky Clinique
(Lucie Havlíčková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u7kky/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Roza Ilinova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h30yb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení současného stavu a návrh konkrétních doporučení pro zkvalitnění úrovně poskytovaných služeb zákazníkům dm
(Eva Žalská)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//7rxbwo// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma