Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
povedomi o znacceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Šíření povědomí o značce
(Jan Válek)2010, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/f0tnx/ | Hospodářská politika a správa / Zdaňování | Práce na příbuzné téma
Zvyšování povědomí o značce u koncového zákazníka pomocí POP materiálů a Press Relations v řetězci DIY
(Petra Špačková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xvvqp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace drobného podniku pro zvýšení povědomí o firmě a značce
(Aneta Tomčalová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//rgacz1// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Zavedení integrovaného digitálního marketingu s cílem zvýšit povědomí o značce dělohy České republiky
(Puput Anggraini Cibro)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//svzdkz// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Povědomí o značce
(Denisa Majerová)2018, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//qay49m// | Ekonomika a management / Globální podnikání a management | Práce na příbuzné téma
Sestavení marketingového plánu pro společnost Swiss Life Select Česká republika, s. r. o.
(Michaela Žežulková)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//5ut1j0// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
(Barbora ROŽNOVJÁKOVÁ)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//z4k0f6// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Povědomí o značce
(Jan Špriňar)2017, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB9615 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Povědomí o značce Marc Jacobs v ČR a USA
(Tomáš Palán)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6qxunl// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma