Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
povedomi znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Povědomí značky e-shopu GymBeam
(Markéta Franková)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/jy4uh/ | Digitální business / | Práce na příbuzné téma
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
(Jolana Rozmahelová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/udtcl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků
(Kristýna Polcarová)2022, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/y2mn1/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
(Zuzana Barysz)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační kampaně pro zvýšení povědomí nové regionální značky.
(Michal Maršo)2021, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//rgpehl// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Měření povědomí o značce About you
(Sandra Jaroňová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/t2hni/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015.
(Jan Rozsypal)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z0p45c// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
(Hanačíková Hanačíková)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/oiq98/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
(Kateřina Fantová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/d43kt/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Vybudování a strategické řízení značky
(Částka Částka)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ecxhc/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma