Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
povest znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
(Barbora Šafaříková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4zdkgw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky Buginy Lanáček
(Martin Šeda)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//y592q5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
(Viktoriia Kim)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fqxktj// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Zavádzanie novej značky na trh, alebo ako sa buduje značka po vyše 120 rokoch nanovo
(Mikuláš Sisák)2019, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//miyt5o// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
(Andrea Hořínková)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5wozu6// | Veřejná správa a regionální rozvoj - c.v. Hradec Králové / | Práce na příbuzné téma
Budování značky weWedd
(Monika Jilková)2020, Bakalářská práce, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
• http://theses.cz/id/vqsk71/ | Ekonomika a management / Marketing a management | Práce na příbuzné téma
Podnikatelský plán na založení módní udržitelné značky ESHA
(Eliška Svobodová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//aea12u// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vlastní značky obchodního řetězce
(Yaroslava OSYPENKO)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//tngx57// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie pro etablaci nové značky na trhu
(Dominik Šmuhař)2018, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//psvujb// | Ekonomika a management / Globální podnikání a management | Práce na příbuzné téma
Budování značky alkoholického nápoje
(Tomáš PYŠNÝ)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//262xn0// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma