Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
pozadavky a ocekavani (ppo)Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7olr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
(Martin Lenfeld)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kgf5m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
(Zdeněk Mošna)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f6gj8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti zákazníků společnosti MS Composit s.r.o.
(Petra Hochmanová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c7xlr/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti.
(Richard Skřivánek)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ibt0y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Jan Králík)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jsobv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky analýzy prostředí a jejich význam v návaznosti na řízení vztahů se zákazníky
(Martin Steinbrucker)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i7hyr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku
(Jindřich Tomačka)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x8zqv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace ve firmě ABB
(Tomáš Ondračka)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u8y2q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Petra Ritschelová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u68nc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma