Theses on the same topic (having an identical keyword):
pozadavky a ocekavani zakaznikuKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Eliška Hrůzová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vxfku/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Jan Rucz)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hcmp8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Martin Kuška)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qgv00/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Anna Hanáková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zrocb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Martin Šmálek)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ugrvx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
(Miroslav Horna)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c7hqx/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
(Martina Hlaváčková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rp1jv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
(Zdeněk Mošna)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f6gj8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7olr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingová strategie produktu VITAMINÁTOR při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků, jakožto zdroje konkurenční výhody.
(Kristina Harazimová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r0zw4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic