Theses on the same topic (having an identical keyword):
pozadavky a ocekavani zakaznikuKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Metody a postupy při řízení vztahů se zákazníky, jako základní předpoklad úspěchu konkrétního podnikatelského subjektu v rámci hyperkonkurence a turbulentního prostředí na trhu.
(Jiří Holý)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h85ck/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z1aio/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
(Martin Lenfeld)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kgf5m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic