Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
pozitioningKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
(Eva Hájková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d2vcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium
(Tereza Wíznerová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jgeo9/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Financování a marketingová strategie literární revue WELES
(Pavla Spurná)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ruv1k/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Konkurenční pozice produktu dle vnímání spotřebitele.
(Petra Boumová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//ayusd7// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Aplikace marketingových přístupů v soudobém evropském veřejném sektoru
(Jindra Dienstbierová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s7hv4/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma