Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ppo (needsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
(Pavla Petrová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mv66m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
(Martina Kučerová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f63lx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
(Martin Lenfeld)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kgf5m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání) a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti Caledonian School s.r.o.
(Miroslava Trojáková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/au0tr/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti.
(Richard Skřivánek)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ibt0y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
(Martina Hlaváčková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rp1jv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Roza Ilinova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h30yb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Veronika Příplatová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g2m7v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
(Miroslav Horna)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c7hqx/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7olr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma