Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
pr campaignKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
PR as a part of integrated marketing communication
(Alyesya Kharlan)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b4kwz/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Návrh PR kampaně pro zaměstnavatele na trhu IT služeb
(Dominika Pyszková)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152877 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Textové nástroje PR kampaně reagující na negativní odezvy podnikové klientely (PRE) na zdražování energetického produktu.
(Lukáš Holubec)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d0gba/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza prostředků, technik a efektivnosti PR kampaně v konkrétním podniku
(Martin Líska)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wx0qb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza prostředků, technik a efektivnosti vybrané PR kampaně
(Jana Zelená)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lzl9p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza prostředků, technik a efektivnosti PR kampaně v konkrétním podniku
(Iveta Šabatová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j2965/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Tvorba PR kampaně - případová studie T-Mobile
(Monika Vocílková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57623 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza PR kampaně
(Jana Wiesnerová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74058 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
(Jana Wiesnerová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/74058 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Hodnocení vybrané PR kampaně
(Linda Olivová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31268 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma