Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
pr nastrojeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Textové nástroje PR kampaně reagující na negativní odezvy podnikové klientely (PRE) na zdražování energetického produktu.
(Lukáš Holubec)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d0gba/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozpoznatelnost PR na sociálních sítích
(Veronika Žiláková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86963 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Radniční listy jako PR nástroj města či obce
(Michaela ČÍŽKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//pk8z5l// | Politologie / | Práce na příbuzné téma
PR strategie v komunikaci s absolventy Fakulty tělesné kultury
(Kristýna NAVRÁTILOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//a498g0// | Tělesná výchova a sport / Aplikované pohybové aktivity | Práce na příbuzné téma
PR aktivity zvoleného hotelu či korporace
(Petra Vágnerová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/kbnwq/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Gabriela Čebišová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lkvpw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů PR v marketingové komunikaci
(Milena Bártová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w3y4c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Postavení reklamy a PR při budování nové značky BALLA na českém trhu
(Eva Kadlecová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a9y3u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu specializované finanční instituce
(Věra Rohlíčková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/prmuf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití PR jako základu marketingové komunikace
(Dagmar Alexandra Bernardová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10980/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma