Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
pravdivost reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Alexandra Mandová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v13d9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání pravdy prostřednictvím masmédií a reklamy
(Jana Dvořáková)2015, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//ydkry3// | Humanitní studia / | Práce na příbuzné téma
Reklama ako prostriedok socializácie človeka
(Peter Kráľ)2010, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/xco8y/ | Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře | Práce na příbuzné téma
Dítě v reklamě časopisů pro ženy. Reprezentace ideálu výchovy dětí v české a zahraniční časopisecké reklamě
(Alena Julínková)2006, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/stjqm/ | Mezinárodní teritoriální studia / Sociologie | Práce na příbuzné téma