Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
predmet reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
(Helena Simonová)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//hu19kt// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Pojetí reklamy ve struktuře denního tisku - širší a užší pojetí reklamy
(Lenka LUKÁŠKOVÁ)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//s6lwkw// | Filologie / Česká filologie | Práce na příbuzné téma
Ekonometrická analýza vlivů reklamy
(Stefaniia Khaitovich)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86399 | Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
(Lucie Fojtová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/asz8n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Lingvistická charakteristika japonské tištěné reklamy
(Kateřina Rébová)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v5jir/ | Filologie / Japanistika | Práce na příbuzné téma
Postavení reklamy a PR při budování nové značky BALLA na českém trhu
(Eva Kadlecová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a9y3u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy
(Luděk Šafařík)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xuqk8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dopady reklamy ve veřejném prostoru na kulturní památky
(Anu Fleková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80619 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující přijetí či odmítnutí reklamy zákazníkem společnosti
(Jaroslav Hanek)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dqz2b/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Jazyk reklamy
(Petra Malá)2014, Diplomová práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//5msbaj// | Učitelství pro střední školy / český jazyk (nav.SŠ)- základy společenských věd | Práce na příbuzné téma