Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
preference znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek
(Julie Hojdyszová)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//y1c1pq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci procesu nákupního rozhodování
(Roman CIBULKA)2013, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//i2xjjs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
(Jiří HERINEK)2013, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//352f01// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Zákaznické preference a země původu
(Josef Koucký)2015, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//q45u7n// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské preference a dostupnost regionálních značek ve vybraném regionu
(Aneta Kobrlová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//oz8r8r// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Preference návštěvníků Petřína
(Rostislav Zajác)2024, Bakalářská práce, Fakulta životního prostředí / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//kuhs8v// | Územní plánování / | Práce na příbuzné téma
Analýza preferencí značky na trhu notebooků
(Rostyslav Orlov)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143310 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské preference při výběru čajů
(Petra Šrámková)2015, Diplomová práce, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lanzej// | Rozvoj venkova a zemědělství / Rozvoj venkovského prostoru | Práce na příbuzné téma
Rozdílné preference čokolád na trzích střední Evropy
(Michal Bureš)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//i1l8np// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
(Romana Šmírová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b4gpx/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma