Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
preklad reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklamy na Webu
(Radim Vidlák)2019, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/me3e0/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Strategie překladu reklamních textů se zaměřením na tiskové reklamy
(Radka CHROMCOVÁ)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//m0iw5j// | Filologie / Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma
Překladatelské postupy a jejich aplikace při překladu audiovizuálních reklam
(Marek ŠPANIEL)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//oktmns// | Filologie / Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma
Terminologická báze a tematické pracovní listy pro inovaci výuky překladu a tlumočení (reklama) Baza terminów i tematyczne karty pracy dla inowacji nauki przekładu i tłumaczeń (reklama)
(Jana ŠPREŇAROVÁ)2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//8hjzxz// | Filologie / Polština se zaměřením na hospodářsko-právní a turistickou oblast | Práce na příbuzné téma
Překlad v reklamě. Transfer nebo adaptace
(Barbora MACHYNKOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jxlwrx// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Die Übersetzung von religiösen Werbetexten in der tschechisch-deutschen Relation / Překlad propagačních náboženských textů v česko-německé relaci
(Martina ŘÍMANOVÁ)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//qdrctv// | Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství základů společenských věd pro SŠ | Práce na příbuzné téma
Překlad reklamních textů se zaměřením na propojení vizuální a textové složky reklamních kampaní fotografických společností
(Martin KÁBRT)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//qayd27// | Filologie / Angličtina se zaměřením na tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma