Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
premiova znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategie řízení prémiových značek se zaměřením na značku Grom
(Lucie Brožová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84461 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
(Nikola Šťastná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//2o77dw// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Postoje k prémiovým značkám nápojů v České republice
(Jan Braun)2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gofh3/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Výběr vhodného modelu automobilu ze segmentu prémiových značek na základě předem definovaných kritérií
(Marek Heinrich)2021, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//rg5rev// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků vybrané prémiové značky
(Jana TANČINOVÁ)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//mnh53o// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vývoj pozice prémiových a luxusních automobilových značek na českém trhu
(Tomáš Huťťan)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49641 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Uvedení prémiové značky na český bankovní trh
(Daniel Šturm)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nv0x7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky
(Kateřina Kročková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qtjxs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozdíly v marketingové komunikaci mezi prodejcem standardní a prémiové značky vozů
(Fabrizio Sinigallia)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//fiono4// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu | Práce na příbuzné téma
Utrejch – design prémiové značky
(Michal Nosek)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//tpk7s8// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma