Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
premiove znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
(Eva Korinkova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxsqp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt marketingové komunikace prémiové značky OTMA
(Veronika HORÁKOVÁ)2008, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//f7udzm// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Efekty strategie extenze značky, případová studie - pivní průmysl
(Michaela Tomková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52349 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Analýza řízení značky Le Chaton na českém trhu
(Nikola Poláchová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57298 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Mezinárodní strategie vybrané značky na trhu s prémiovými krmivy pro psy
(Kristýna Uhrová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82683 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Strategie řízení prémiových značek se zaměřením na značku Grom
(Lucie Brožová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84461 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
(Denisa Škodová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bmaso/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
(Miloš Šolc)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88443 | Management / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
(Nikola Šťastná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//2o77dw// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky Miele
(Barbora Novotná)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26535 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma