Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
premiove znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Uvedení prémiové značky na český bankovní trh
(Daniel Šturm)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nv0x7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky
(Kateřina Kročková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qtjxs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků vybrané prémiové značky
(Jana TANČINOVÁ)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//mnh53o// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Rozdíly v marketingové komunikaci mezi prodejcem standardní a prémiové značky vozů
(Fabrizio Sinigallia)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//fiono4// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu | Práce na příbuzné téma
Utrejch – design prémiové značky
(Michal Nosek)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//tpk7s8// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Zavádění prémiové vlasové značky na český trh
(Irena Bohuňková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h61io/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role prémiové značky v produktovém portfoliu vybrané tabákové společnosti
(Edita Kobolková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/19792 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Síla tradiční značky - Orion
(Martina Krejčí)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oxm3i/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Vytvoření nové značky prémiových kabinových zavazadel
(Adam Chyška)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//ynt5mq// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior
(Patrycja Szuściková)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j5rbn2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma