Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
press advertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zlepšování obchodních výsledků inzertních poradců ve společnosti VLTAVA-LABE-PRESS a.s.
(Kateřina Bojtarová)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management organizací | Práce na příbuzné téma
Werbung in der regionalen deutschen Presse - eine diachrone Analyse
(Veronika NOVÁKOVÁ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//4hqzxi// | Filologie / Německý jazyk pro školskou praxi | Práce na příbuzné téma
Estrategias publicitarias en revistas para mujeres
(Lujza Kotrhová)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qihtm/ | Španělský jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma
Proměna české tiskové reklamy cílené na ženy od roku 1900 po 20. léta 20. století
(Lucie FEREŠOVÁ)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//kzpibr// | Historie / Historie - Sociologie | Práce na příbuzné téma
Proměny mediálního obrazu ženské figury v tištěné reklamě: analýza reprezentačního mechanismu
(Irena Varaďová)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/id20q/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele v periodickém tisku
(Michaela Maťáková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d38cm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prostředky využívané v tiskové reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele se zaměřením na periodický tisk
(Petra Pémová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tlqv1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma