Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
prestizni spotrebaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Co se rozumí pod pojmem prestižní spotřeba v ČR
(Michal Houdek)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tusin/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prestižní spotřeba jako faktor sociální identifikace jednotlivce
(Irina Shchurina)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vzeii/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Co se rozumí pod pojmem prestižní spotřeba v ČR
(Dominika Kuncová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rcfxu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prestižní nebo hédonistická spotřeba?
(Hugo Trkal)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g3o60/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hédonistická nebo prestižní spotřeba?
(Kateryna Oliynyk)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uu5pa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prestižní spotřeba v postmoderní společnosti. Mezikulturní průzkum v Itálii, Spojených Státech amerických a Rusku
(Viktoria Myzgina)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/smv8a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Obsah současné prestižní spotřeby v ČR
(Martina Bartošová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h2s0g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam spotřeby současné mladé generace – cesta k neomezenému individualismu?
(Tereza Chlumská)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xf30o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
(Jana Olšovská)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jocd5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma