Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
presvedcovani. advertisementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
(Anna Havránková)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u024j/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
A Relevance-Theoretic Perspective on the Ideology of Christian Advertisement
(Milada Burianová)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/okcgf/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza konkrétní televizní reklamy zaměřené na děti mladšího školního věku
(Petr Přikryl)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w91wn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
(Veronika Štědráková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/olz15/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociální reklama a její vývoj do současnosti
(Natálie Bendlová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b8ep5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na znalostně hodnotovou orientaci dětí a mládeže
(Veronika SMETANOVÁ)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//e90z8j// | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty v teorii reklamy
(Štěpán Bahník)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24974 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití motivu strachu v televizní a billboardové reklamě. Analýza konkrétní marketingové komunikace.
(Tomáš Löbl)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhgoh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam emocí v marketingu
(Jana Janichová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xtxaa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma