Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
price comparison websitesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
(Narek Arzumanyan)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//b49uft// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Komparace webových stránek zaměřených na výživové hodnoty
(Anna Tietzová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/kxz5l/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Eye-trackingová studie – porovnání rezervačních portálů
(Markéta Novotná)2018, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/wlpwu/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma