Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
prijemce sdeleniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv vizuálního sdělení na příjemce pomocí oční kamery
(Petr Zavadil)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//a0ihmp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Děti jako příjemci reklamního sdělení
(Aneta Hanková)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107166 | Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice | Práce na příbuzné téma
"Fake News" a praktiky příjemců mediálních sdělení
(Eliška Semenská)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB11707 | Sociologie / Sociologie obecná a empirická | Práce na příbuzné téma
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
(Adam Škaloud)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y39ry/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Obsah reklamního sdělení a jeho vliv na příjemce
(Ondřej Schilla)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/37295 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Autorskými intencemi podmíněné způsoby výstavby zpravodajského tištěného sdělení a jeho interpretace na straně příjemce
(Lucie Kaválková)2008, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//yc81c4// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Recepce reklamních sdělení a efekt třetí osoby
(Radim Kameník)2007, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/anzo2/ | Politologie / Sociologie | Práce na příbuzné téma