Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
prime oslovovaniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nástroje personálních agentur při oslovování potencionálních uchazečů o zaměstnání
(Barbora HANOUSKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//tlr61c// | Pedagogika / Andragogika v profilaci na personální management | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů personálního marketingu při oslovování studentů Dopravní fakulty Jana Pernera v rámci státní organizace Správa železnic
(Šárka Šmejdová)2021, Diplomová práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//rjci5k// | Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika | Práce na příbuzné téma
Funkcia a vplyv moderných nástrojov propagácie pri oslovovaní klientov cestovného ruchu.
(Martina Oravcová)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//gjtad8// | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing a jeho úloha při oslovování mladé generace
(Lenka Raková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34590 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Komunikační nástroje VŠFS k oslovování veřejnosti
(Veronika Charousová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rgwpi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma