Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
primy (direct) marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
(Sugandha Tikoo)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gzpvh/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
(Adéla Hübnerová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ip5ai/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
International Direct Marketing of the selected company
(Florian Kehrer)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ffpsx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
(Kamila Imanbayeva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fsufq/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
(Valeriia Kabanova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxwui/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The Modern Direct Marketing in Practice
(Viktoria Antalová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8a9d/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu
(Mariya Manuilova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hj1bg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
(Jan Šnajdr)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/tm05p/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
(Daniela Mikšaníková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r3zyz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o.
(Kateřina Škáchová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a6b6r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma