Theses on the same topic (having an identical keyword):
primy mailKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Genre Analysis of Selected Direct E-mail Newsletters
(Jaroslava KOŘENÁ)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//6zxgz5// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Theses on a related topic
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
(Kristina Duláková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//pv3n61// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Analyzing direct mail letters as a genre: their functions & structures
(Daniel KAPINOS)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//t1qwu8// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Theses on a related topic
Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing
(Patrik Votoček)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//qdwnl6// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly
(Tereza Oravová)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cxmc9o// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Analýza a implementace nejvhodnějšího nástroje na rozesílání internetového direct mailu
(Jiří Nagy)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/37136 | Aplikovaná informatika / Informatika | Theses on a related topic
Využití marketingového modelu AIDA v propagačních e-mailech
(Jana SVOBODOVÁ)2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//tgrwy3// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o.
(Kateřina Škáchová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a6b6r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic