Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
principy imkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
(Michaela Mandátová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jx9oz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy
(Lucie Nováková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m910v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikácia podniku
(Judita Jagušáková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ewidy/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Registry jako základní komponenty interoperability v geoinformatice
(Marek Štefula)2015, Diplomová práce, Hornicko-geologická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107848 | Geodézie, kartografie a geoinformatika / Geoinformatika | Práce na příbuzné téma