Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
prinos pro zakaznikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
(Gabriela Kolářová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9268/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
(Michal Hampel)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kse94/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zavedení CRM systému pro obchodní oddělení společnosti OMAX Holding s.r.o.
(David Mareš)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ksfvz/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Přínos implementace systému CRM pro zákazníky ve firmě XYZ
(Michaela Jedličková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/inrqy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Implementace nástrojů pro zlepšování jakosti ve vybrané firmě
(Denisa Blažková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/o5nyq/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Metody pro řízení kvality ve veřejné správě ČR
(František Bartošek)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/y1rol/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma
Mapování zákaznické cesty pro účely online marketingu v kavárenském odvětví
(Anna Bernátová)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//9se3p9// | Systémové inženýrství a informatika / | Práce na příbuzné téma
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
(Petr Chalupný)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m3img/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití technologie AMM pro efektivní řízení procesů prodeje dodávek v energetickém podniku
(Jaroslav Bartoš)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fofy3/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Atributy hodnoty pro zákazníka společnosti Shell Czech Republic, a. s.
(Radka Horáčková)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//vs9zj6// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma