Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
prinosy znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Definování očekávaných přínosů značky „Království – Jestřebí hory“ v regionu a podpora MAS při jejím zavádění
(Petr Javorský)2020, Diplomová práce, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//31r978// | Rozvoj venkova a zemědělství / Rozvoj venkovského prostoru | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě jako nástroj marketingu značky, a jejich přínosy a rizika
(Nikol Jiroutová)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//7b3sz8// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Přínos značky CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY pro vybrané regionální výrobce
(Lukáš GAZÁREK)2017, Diplomová práce, Zemědělská fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//g83jeo// | Zemědělské inženýrství / Agropodnikání | Práce na příbuzné téma
Strategické řízení regionální značky – region Poohří
(David Weschta)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//h2w9vm// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Síla tradiční značky - Orion
(Martina Krejčí)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oxm3i/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Vliv zaměstnavatelské značky na marketingovou strategii a úspěšnost společnosti
(Tetiana Zaiarna)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//aa719o// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující proces budování značky
(David Cvrkal)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k4c6n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Informační technologie zajišťující propagaci značky
(Markéta Aghová)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/kvyyg/ | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Studentská pečeť mladší a starší cílovou skupinou
(Adéla Bulantová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91771 | Management / | Práce na příbuzné téma
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
(Kateřina Harcubová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83059 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma