Theses on the same topic (having an identical keyword):
print advertisementKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Two Senses in a Pun, The Case of Print Advertisements
(Veronika Dvořáková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dhy7u/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Theses on a related topic
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
(Svetlana Soloveva)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6a93/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Major shifts in shaping Coca-Cola print advertisements
(Petra Běhounková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/izsme/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Theses on a related topic
Attention-Catching Devices in English Print Advertisements
(Kristýna Kubová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xqddc/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Theses on a related topic
Attention-Catching Devices in English Print Advertisements
(Kristýna Kubová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aggdt/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Theses on a related topic
Syntaktické struktury tištěných médií v reklamách
(Andrea PLZÁKOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//34s8b5// | Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání | Theses on a related topic
Vplyv reklamnej vizualizácie na vytvorenie predstavy o atribútoch propagovaného produktu
(Petra Barčáková)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k7k0v/ | Psychologie / | Theses on a related topic