Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
private label brandsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
(Charlotte Segebarth)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55730 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského vnímání privátních značek v retailu
(Martina Kalivodová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79526 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám
(Kateřina Pešavová)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//12xn4d// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám potravin na českém maloobchodním trhu
(Veronika Plecitá)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//vu5irs// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Analýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkám
(Hana Mišková)2010, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/80581 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma